Drogi pacjencie!

W naszym gabinecie prowadzimy indywidualną praktykę, do każdego problemu podchodząc całościowo. Wykorzystujemy różne metody diagnostyczne i terapeutyczne, aby proces leczenia oraz powrotu do pełnej sprawności przebiegał możliwie jak najkrócej, a przy tym był maksymalnie efektywny.

Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami zdobywane w placówkach rehabilitacyjnych i szpitalach. Cały czas poszerzamy naszą wiedzę na licznych szkoleniach, kursach i warsztatach.

Jeżeli, zmagasz się z którymś z poniższych problemów, zapraszamy do umówienia się na wizytę:

• bóle kręgosłupa i stawów,
  • łokieć tenisisty / golfisty,
  • zespół cieśni nadgarstka,
  • zapalenie ścięgna Achillesa,
  • ostroga piętowa,
  • zwyrodnienia stawów,
  • nawracające kontuzje sportowe, przebyte urazy narządu ruchu,
  • przebyty zabieg operacyjny (wszczepienie endoprotezy, rekonstrukcja więzadeł, skomplikowane złamanie) lub przygotowujesz się do niego,
  • zapalenie guzowatości kości piszczelowej,
  • schorzenia neurologiczne,
  • napięciowe bóle głowy,
  • wdowi garb,
  • ból barku,
  • ból szyi.

Jeżeli jednak schorzenie, z którym się borykasz, nie zostało wymienione powyżej, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, możliwe, że i w tym przypadku będziemy mogli Ci pomóc.

W codziennej praktyce stosujemy wiele metod pracy manualnej, wykorzystujemy narzędzia, kinezyterapię oraz prowadzimy zabiegi z zakresu fizykoterapii. Tak szeroki wachlarz technik pozwala mam zaplanować i przeprowadzić terapię jak najlepiej dostosowaną do potrzeb i problemów, z jakimi zgłaszają się do nas pacjenci.

Z czego korzystamy?

• Terapia manualna – jest to szereg metod manualnych polegających na łagodnych, nieinwazyjnych manipulacjach, uciskach i mobilizacjach tkanek miękkich (mięśni, więzadeł). Tę technikę pracy wykorzystujemy przy schorzeniach narządu ruchu, neurologicznych, a także przy dolegliwościach bólowych różnego pochodzenia. Naszym celem jest przywrócenie prawidłowego napięcia opracowywanych tkanek i całych taśm mięśniowo-powięziowych. Dzięki temu odzyskają one swoje funkcje, a my odczujemy to m.in. poprzez poprawę zakresu ruchu w danym stawie bądź zniesienie dolegliwości bólowych.
    • Techniki osteopatyczne – osteopatia jest metodą, która daje nam wiedzę do zdiagnozowania i przeprowadzenia procesu leczenia. Traktując ciało i umysł jako całość, pozwala na powrót do zdrowia zarówno w aspekcie fizycznym, jak i emocjonalnym.
    • PNF – forma terapii szczególnie przydatna w rehabilitacji układu nerwowego, ale również kostnego, stawowego i mięśniowego. Bardzo często wykorzystujemy ją w powrocie do zdrowia pacjentów po udarze, urazach czaszkowo-mózgowych, zmagających się z chorobą Parkinsona, po zabiegach wszczepiania endoprotez biodra i kolana oraz rekonstrukcji więzadeł stawu kolanowego.
    • Terapia punktów spustowych – świetnie sprawdza się przy dolegliwościach bólowych, które mają swoje podłoże w tkance mięśniowej. Polega na wyszukaniu miejsc o wzmożonym napięciu, nierzadko bolących pod wpływem ucisku i promieniujących na okoliczne tkanki. Następnie obszary te są poddawane rozluźnianiu, a ich nadmierne napięcie jest normalizowane.
    • Terapia narzędziowa tkanek miękkich – wykonywana za pomocą specjalnie zaprojektowanych narzędzi ze stali chirurgicznej, dzięki nim terapeuta może jeszcze skuteczniej opracować poddawany leczeniu obszar. Często posiłkujemy się nimi w takich schorzeniach jak zapalenia ścięgien i torebek stawowych czy mobilizacje blizn pooperacyjnych.
    • Masaż tkanek głębokich – jest formą masażu pozwalającą na zniwelowanie dysfunkcji w układzie mięśniowo-powięziowym. Przywraca prawidłową biomechanikę narządu ruchu u pacjentów z problemami ortopedycznymi, neurologicznymi, ale też świetnie uzupełnia zabiegi relaksacyjne i kosmetyczne.
    • Terapia dysfunkcji powięziowych – jest to nowoczesna koncepcja pracy ze schorzeniami narządu ruchu. Zakłada, że wszelkie zaburzenia powięzi, narządów wewnętrznych lub mięśni mogą mieć wpływ na upośledzenie funkcji w innym, często odległym obszarze. Ma to miejsce, ponieważ napięcia poprzez system łańcuchów mięśniowo-powięziowych mogą przenosić się w inne rejony ciała. Celem terapii jest ich znormalizowanie, przywrócenie funkcji i prawidłowej biomechaniki wyżej wspomnianych łańcuchów.